måndag 23 juni 2014

Vad hjärtat är fullt av

Jesus säger att vad hjärtat är fullt av talar munnen.

Under flera år jag jag skrivit olika slags bloggar med olika syften. Under en tid har jag låtit detta ligga lite nere då jag haft så många hemsidor att hantera.

Men nu känner jag att jag behöver komma igång och skriva något bara för min egen skull. Den här bloggen skall vara enkel och avståndet mellan hjärtat och munnen (eller tangentbordet) skall vara så kort som möjligt, och mitt hjärta behöver flöda över någonstans, bland annat i bokstäver och text. Allt jag skriver kommer att vara relevant för mig i min lilla värld men jag kommer inte jobba på att det skall vara relevant för någon annan.

Men jag tror att jag kanske inte är så olika många andra så känner du för att läsa och kanske kommentera så är du så välkommen. Jag gillar att tänka högt med andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar